Sickling

Jo, de där näsdukarna. Det var mycket förutseende av mig att köpa två paket. För nu är de nästan slut.

Om jag skulle räkna antalet gånger jag snutit mig idag skulle jag räkna längre än jag någonsin har räknat. Det är jättesvårt att få något gjort när man måste snyta sig, dricka vatten eller smörja näsan en gång i minuten.

Det var länge sedan jag kände mig så totalhängig. Hade glömt hur otroligt rastlös jag blir.

Det är faktiskt inte så roligt just nu. Skulle vilja att någon kom med godis och pyssel till mig. Nej, just det. Jag är ganska stark på båda de två sakerna. Men lite omsorg då?



Saker som bara råkade finnas i skafferiet. Däremot saknades middag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stackare!

Men det kanske kan vara nyttigt för dig att inte kunna göra något några dagar, du som är igång 200% 365 dagar om året!

Krya på dig snart så att du kan komma ut och handla riktig middag

2012-01-26 @ 22:22:49
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Matilda: Du har säkert rätt. Det kanske fanns en mening. Konstigt nog "passade" det ganska bra att vara sjuk nu, om den nu någonsin kan komma lägligt. Hoppas dock på snabb återställning.

2012-01-27 @ 08:07:53
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0