Störande inneboende

Jag vaknade vid 7 imorse av att mina inneboende käkade frukost eller nåt. Det var ett jäkla liv. Mina inneboende håller till vid luftventilen under fönsterbläcket och när de piper och tjattrar så hörs det väldigt väl in genom just luftventilen. Nu fick jag nästan för mig att mina kära svalor hade fått oväntat besök av en kråka eller nåt. Inte så att de var villiga att bjuda på kaffe, snarare att de inte visste vad de skulle göra för att köra kråkan på porten.

När de befunnit sig i min dröm tillräckligt länge (de fick mig att drömma om min farfar - svalor och farfar hör ihop) vaknade jag upp och kunde förstås inte somna om. Så jag gick upp och vred lite på luftventilen (det gnisslar ganska mycket om den). Då tystnade de omgående, tillräckligt länge för att jag skulle hinna somna om. Aaah...

Inneboende är ok, men de får ta det lite lugnare på morgnarna. På nätterna håller katten i lägenheten ovanför mig vaken, och på morgnarna är det svalorna. Mycket djurliv här. Jag som inte ens gillar djur.

Kommentarer
Postat av: Glennfatima

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-06-30 @ 09:55:37
URL: http://glennfatima.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0