Sår i asfalten

Jag tycker det är fruktansvärt irriterande när de gör hål i asfalten. Gärna tvärsöver cykelbanan. Påfallande ofta tycker jag att det sker i nylagd asfalt. 
 
Alltså, finns det någon som projektleder dessa ombyggnationer rörande vägarna? I så fall är ett tips: tänk efter före. Lägg inte asfalt innan det funderats igenom om det kommer att behöva hålas i den. På ett ställe jag cyklar på ibland har det varit ett uppskuret hål tvärsöver cykelbanan i säkert ett år. Nu är det nyfin asfalt hela vägen. Men mitt i har ett hål skurits upp. Igen. Hur... tänkte man där? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Morrar igenkännande. Skriver gärna under om du startar namninsamling.

2013-10-27 @ 02:37:51
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vi kanske skulle starta ett asfaltsupprop.

2013-10-27 @ 14:56:42
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0