Förvirringen

Jag är så förvirrad just nu.

Har en sak i handen. I nästa har jag ingen aning var jag har lagt den. Ägnar timmar åt att leta, helt övertygad om att den faktiskt har gått upp i rök.

I fredags var det passet som var borta. Paniken. Min enda legitimation just nu. Sen visade det sig att jag varit förutseende och packat ner den i resväskan jag ska ha i veckan, lite i förtid.

Men det är nya saker precis hela tiden.

Är det mental stress? Har jag för mycket i huvudet? Håller min hjärna på att lägga ner verksamheten?

Frågorna är många just nu.

Jag är så förvirrad att jag skulle behöva ha ett medium vid min sida konstant. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter som tecken på osund stress... Hoppas att du kan varva ner och ta det lite lugnt även om jag förstått att du gillar att vara igång.

Ta hand om dig! Och trevlig resa!

2012-01-17 @ 22:15:35
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: smultron

Det låter absolut som stress. Hm. Något jag är välbekant med och brottas väldigt med för tillfället.. Men jag tycker inte du ska bli alltför orolig, vilket bara ökar stressen. Är det en kortare period det handlar om så gör det inte så stor skada, tror jag, och har du dessutom kul emellanåt och livskvalité så är det nog ingen fara. Kram!

2012-01-18 @ 11:35:04
URL: http://mammamummel.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag vet egentligen inte om det behöver vara just stress. Det kan ju vara att jag bara är väldigt djupt inne i olika tankar som gör att jag glömmer saker som jag "gör", rent praktiska saker, gärna av rutinkaraktär. Samtidigt oroar jag mig ständigt för neurologiska sjukdomar. Det kan det ALLTID vara. När jag är stressad brukar jag sluta sova och äta, och det har jag inte gjort. Vi får väl se hur det artar sig.

2012-01-18 @ 20:55:34
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Håller tummarna för att det "bara" är för att du är tillfälligt tankspridd!

2012-01-20 @ 19:33:14
Postat av: Hanna

Ester: Jag också.

2012-01-21 @ 19:03:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0