Skriv(k)låda

De senaste två höstarna har jag haft skrivfeber även kallat skrivlägret. Det har varit otroligt kul och inspirerande att få skrivuppgifter av andra, fria för mig att tolka. Det har blivit en del bra också (för den intresserade finns de att läsa i augusti 2009 under kategorin Språkfeber och september 2008 under samma kategori).

I år har jag gett mig själv en skrivuppgift. Den känns inte helt lätt. Men på något vis ska jag ta mig igenom min egen resa, se hur jag gick från ståckhålmare till schizofren norrlänning.

Allt började en solig marsdag när jag full av självtillit, energi och inspiration skickade in en ansökan...



Skrivlägret 2010. Jag skriver om min resa från ståckhålmare till norrlänning

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0