Återställare, jag menar tankeväckare

Tecken på beroende:

1. Upplever kick.
2. Starkt sug att återuppleva kicken.
3. Fixering vid nästa kick.
4. Utvecklad tolerans.
6. Åsidosättande av allt annat.
7. Plötsliga återfall.

Ojojoj. Jag kan applicera detta på mitt förhållningssätt till mat. Även om återfall kanske inte riktigt är applicerbart eftersom man trots allt måste äta. Annars kan jag även se dessa tendenser i bloggande och dansande. Även om återfall känns helt ok. Icke desto mindre, ett beroende.

Vad är du beroende av?

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Böcker, kärlek och pepsi max.

2010-03-16 @ 12:10:33
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Ljusblå

Absolut mat. Man vill dra ner men klarar inte.

Man vill skippa vissa saker som nötter tex men klarar det inte.

2010-03-16 @ 15:17:21
Postat av: Magnus

Träning och sex.

2010-03-16 @ 17:54:50
Postat av: elle

kaffe!

2010-03-16 @ 21:49:19
URL: http://princesselle.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0