Bajs, bajs, bajs

Jag bajsar, alltså finns jag.

Det är väldigt sällan man pratar om att bajsa, vare sig på fikapausen eller på en blogg. Tills skidskytten Björn Ferry (eller om det var Carl Johan Bergman, jag kan inte se skillnad på dem) berättade att hans mage var jetlaggad och han var tvungen att gå upp och bajsa mitt i natten.

Ändå är magproblem något av det vanligaste svensken söker sjukvård för.

Jag tror vi måste utbyta mer i detta ämne, skapa bajschattar, bajsbloggar och bajstwittrar. Hur ska man annars veta vad som gäller i bajsvärlden just nu. What´s in, what´s out - så att säga.

Vilket är ditt vinst-varje-gång-knep när det är dags att bajsa?


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Nu blev jag bajsnödig hehe.

Postat av: Lennart

Under tonåren blev min mage konstig och förstörd, troligen av giftstruman. Vilket har gett resultatet att jag har svårt att bajsa på andra ställen än hemma. Kniper ihop alltför ofta, vilket inte är så bra.

2010-02-06 @ 17:31:16
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Lina

att läsa nåt..vaffan som helst...shampoflaskor och dyl brukar funka

2010-02-07 @ 16:52:15
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0