Pucko

Fan. Det känns som att jag tappat hjärnceller. Jag läser gamla blogginlägg och förundras över all kreativitet och alla infallsvinklar.

Framför allt var kreativiteten i skrivandet för bara ett år sen ungefär dagens x 1000.

Vad hände egentligen?

Samtidigt inser jag att kommenterandet är en del av kreativiteten, av bloggandet. När den avdör avdör också inspirationen.

Fasen, jag skrev flera inlägg på en dag. Nu är jag glad om jag presterar ett!

Jag tror jag tänker för mycket och presterar för lite.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jag kan också känna så ibland. Visst fasen var det bättre förr =) Och enklare på nåt sätt.

2009-09-27 @ 14:36:08
Postat av: Hanna

Bling: Större flöde framför allt.

2009-09-27 @ 22:58:42
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fröet

jag känner samma sak...min blogg är ju förfasen halvdöd!

2009-09-28 @ 11:02:50

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0