I mina drömmar

Jag drömmer så mycket och så verkligt just nu. Igårnatt var Jan Björklund utklädd till en väldigt het Maria Leissner.

Inatt var det en mycket obehaglig dröm. Jag hade fött två barn, inget av dem hade fått leva. De hade endast (på andras begäran) fått födas för att fungera som värmekällor (kanske levde jag någonstans där det var mycket kallt). Det andra barnet hade precis placerats ut under huset, förbrukat. Andra bestämde att jag skulle steriliseras genom att man klämde sönder mina äggstockar.

Jag blev arg, sa att jag inte ville. Jag vill ju ha barn!

Med den känslan vaknade jag.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Ester

Men fy, så otäckt! Undrar var det kom ifrån...

2009-09-29 @ 21:13:13
Postat av: Doc

brrr... läskigt.

Om jag mot förmodan skulle drömma om Björklund skulle han dyka upp som spindel.

2009-09-30 @ 11:23:22
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Lennart

Värmekällor? Låter riktigt skumt.

2009-09-30 @ 18:10:47
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0