Time-out

Jag tog paus igår. Ingen dans. Kände mig sliten och trött. Kanske åt sjukhållet. Tänkte att jag skulle lägga mig och läsa.

Istället satt jag och redigerade och kopierade filmer från DVD:ns hårddisk till DVD-skivor. Ett hårt och svettigt arbete. Framför allt tog det tid. Där satt jag på golvet i en skum vinkel med handleden i en bruten vinkel, koncentrerat i timmar. När jag ställde mig upp hade hela kroppen utom hjärnan somnat.

Det var bara att gå och lägga sig. Lite mer bruten än om jag dansat.

Note to self: Det är alltid en bättre idé att dansa.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Doc

Men bra att du tar tag i det där med filmerna. Det är ju sånt där jobb som riskerar att bli liggande hur länge som helst annars.

2009-10-16 @ 13:22:17
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Doc: Skoja inte! Äntligen köpte jag tomma DVD:r och tog tag i det på en gång. Men hur länge har jag inte tänkt på det...?

2009-10-16 @ 17:17:02
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Aldrig pausa från dansen ;-)

Vad fin din blogg är nu med ännu mera rooooooooooooosa! :-)

2009-10-16 @ 17:43:02

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0