Karmapolis

Jag är inne i en period av dålig karma just nu. Många små saker tycks gå emot mig. Det känns som att jag studsar in i en vägg varje gång, blir blåmärkt och lite ömmare varje gång.

Om jag fick önska mig något så skulle det vara att det hände något positivt som fyllde upp mig och gjorde att de där ömma punkterna bleknade, glömdes bort. Just nu är det allt jag kan fokusera på.

Blåögt nog trodde jag att jag hade gött min karma, men jag hade fel. Det är något mer jag måste ge för att få. Eller så är det något jag ska förstå med allt det här.

Under tiden kurar jag ihop mig till en boll för att undvika göra av med onödig energi.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hur stackarn gick det med ditt finger?

2009-11-25 @ 20:28:06
Postat av: Hanna

Ja, hehe! Jag slapp sy, blev ihoptejpad bara. Klantigt!

2009-11-25 @ 20:48:20
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0