Vardagsstress

Jag blir stressad på kvällarna. Över att jag ska sova. Varje kväll ska man somna och det är förknippat med en stor prestation. Det går inte att lyckas hela tiden.

Varje dag ska man också äta. Hitta på och laga mat.

Cykler är det jobbigaste jag vet. Det gör att saker känns oändliga, som att de aldrig tar slut. Jag vill förstås inte att det ska ta slut, men jag gillar inte känslan av evighet.

En gammal längtan om en egen butler dyker upp. Hur jag ska bli behjälpt med sovproblemet vet jag inte.

Jag önskar att jag hade vinnarskalle. Så att jag kunde vinna varje dag.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Jag har ett kanonbra sömnprogram som jag lyssnar på i min mobil när jag inte kan sova....Somnar ungefär 2 minuter in i det och sover som en stock hela natten. Kan skicka dig filen om du vill?

2009-12-10 @ 11:08:04
Postat av: Hanna

Therror: Ja gärna, värt att pröva är det helt klart!

2009-12-10 @ 11:09:29
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag kan också tänka mig en butler, eller hellre en hushållerska som fixar i mitt hem. Skulle vara trevligt. Då skulle det bli lättare att vika mina lakan också.

2009-12-10 @ 11:31:22
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Jag blir mer stressad över att jag måste gå upp på morgonen, varje morgon borde vara sovmorgon ju.

2009-12-10 @ 22:34:33
URL: http://bday.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0