Mental förstoppning

Jag pendlar mellan hopp och bloggförtvivlan. Oregerliga tankar snurrar runt i huvudet, blir till ett myller. Myror som krigar om min uppmärksamhet, springer upp och ner för mina ben, får dem att stampa. Det kliar, men inte i benen, i fingrarna. De vill skiva saker som de inte kan, ord som inte får läsas.

Det känns som att jag ska implodera. Och under tiden rinner det bara skit ner för mina fingrar och ut på tangentbordet. De formar skit med sina tryckningar.

Jag hoppas på bättre lycka. Bättre mod.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

jag väntar. Vill läsa det som inte kommer ut. Har full förtröstan att du tar steget en dag:)

det du kallar skit är isådanafall väldigt kvalitativ skit;)

2008-03-13 @ 15:33:48
Postat av: Magnus

Ge hit din skit! ;)

2008-03-13 @ 20:06:45
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Ester

Implodera... det låter jobbigt. Hoppas att du får ur dig det där som ger dig oro... här eller någon annanstans. Behöver du ett öra, så finns två här.

2008-03-13 @ 21:41:47
Postat av: Hanna

Fröet: Eller åtminstone kvantitativ :)
Magnus: Be careful what you wish for ;)
Ester: Tack gulliga du. Jag ska ha det i minnet.

2008-03-13 @ 23:57:58
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Cosmic Moose

I know the feeling. Håller med dem andra!

2008-03-15 @ 18:23:51
URL: http://rochester.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0