Buzz

Jag har svårt att fokusera. Min hjärna försvinner iväg i tankar, jag hamnar på platser där jag vill vara. Det är hur enkelt som helst.

Jag behöver hålla hjärnan ockuperad, fokuserad på nuet, annars glider jag så lätt iväg till ett parallellt universum. Saker som skett, saker som kan ske, sakers som jag vill ska ske, saker som jag inte vet om jag vill att de ska ske.

Kanske provar jag bara på andra situationer, andra platser. Jag har för många platser i tillvaron som jag vet att jag inte vill vara på. Och när jag får tillfälle så passar jag på att försvinna till platser där jag vet att jag vill vara. Behöver jag bara mer tid där hjärnan är fokuserad på nuet? Får jag för lite stimulans?

Fokus. Jag behöver hitta det igen. Nu är allt bara buzz i mitt huvud.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Appropå Buzz. Fått nåt erbjudande från Buzzador på sistone. Min kollega ska få testa en eltandborste. Fasen va lyxigt.

2008-06-10 @ 13:44:53
Postat av: Hanna

Bling: Icke. De har nog förträngt mig...

2008-06-10 @ 16:42:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Madselena

Nice site, Keep it up

2008-09-05 @ 11:53:05
URL: http://madselena.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0