Mafia takes it all

I början var jag lite orolig, för att vi skulle tröttna på varandra. Eller åtminstone att jag skulle det, jag gör ju så lätt det. Mest på mig själv.

Nu känner jag mig lugn, för det blir bättre och bättre för varje gång - att träffa Blogmafian. Vi känner varandra väl via bloggen. På det får vi den riktiga kontakten av kött och blod som bara fyller alla blanka rader, allt vi inte kan läsa oss till. Vi får berätta för varandra allt det där som alla andra bara på sin höjd kan läsa mellan raderna.

Och vi har alltid så mycket att prata om, inte bara bloggskvaller. Vi hamnar nästan alltid i djupa och viktiga diskussioner. Blandat med dåliga Arne-Hägerforsare. Eller som vi kallar dem nu - Leffar...

Jag kan inte tänka nog att jag aldrig skulle ha träffat de här människorna om det inte var för bloggen. Så mycket man kan vinna på att blogga, som ickebloggare aldrig kan förstå riktigt. Jag är glad att ni finns bloggare!

Den här gången vistades vi dessutom i en fantastisk miljö. Grymt! Ses snart igen, i bloggen och i livet.  



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Magnus

Leffar :)

2008-07-14 @ 19:59:12
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: tess

asgarv! jag vet inte vars jag var när ni kom på "Leffar", men det är ju klockrent (säger hon som har hört "Leffar" hela livet...)

2008-07-14 @ 20:03:21
Postat av: Fröet

blogg rules;) speciellt våra! + mafia

2008-07-14 @ 21:22:25
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Leffar hahaha, klockrent. Oh vad fin den bilden var :) Tänk att man badat där. Och med världens finaste och roligaste sällskap.

2008-07-14 @ 22:23:41
Postat av: Petra

Man behöver inte ens läsa mellan raderna för att förstå att ni haft det underbart..!



Och otroligt vackert foto!

2008-07-15 @ 05:08:57
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: Therrorese

Åh, jag saknade er....! Ville oxå va med!

2008-07-15 @ 11:11:40
URL: http://therrorese.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0