Vänta

Och sen var där väntan.

Andra bloggar om:

Kommentarer
Postat av: tess

jag är med dig, hanna! jag hade bestämt möte idag med en person. Jag ringde igår för att stämma av, lämnade ett meddelande och frågade vart/när vi skulle träffas. Hörde inget. Ringer igen vid 11 idag och lämnar ytterligare ett meddelande att jag måste nog veta nu, så att jag kan planera med hund och så. Sen får jag meddelande att hon trodde att det var imorgon. Jag ringde ju igår för att checka av!! Dessutom är det omöjligt att vi bestämde imorgon, jag har röntgentid för hunden imorgon vid lunchtid. What is up with people?!

2007-10-24 @ 13:49:42
Postat av: Staffan

Och före väntan var det väntan. Och efter. Och under.

2007-10-24 @ 20:28:06
Postat av: Hanna

Tess: Ja, vad är det för fel med människor. Helt respektlöst att inte bry sig om andras tid.

Staffan: Ja. Väntan är väntan maximerat.

2007-10-24 @ 21:01:14
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Beyonce

R-E-S-P-E-C-T...please!

2007-10-24 @ 23:17:15

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0