Stressad sömn

Det var nog lite för mycket igår tror jag. Hade först svårt att komma till ro i hjärnan. Sen blev hela min kropp som en hel oroshärd. Jag kände nog en vag molande oro över rapporten som jag skickade in igår. Det var ändå skönt att bli av med den. Men det verkar finnas oklarheter i dess uppbygnad som det verkar. Sitter just nu här och kallsvettas i efterdyningarna av en jobbig och orolig natt. Drömde för övrigt att jag paddlade över vatten i en minimal och bara halv eka (som gjorde att jag mest låg i vatttnet) medan mina bröder hade en egen eka var. Mycket vatten i drömmarna just nu.

Som en liten extra bonus har jag mycket som jag måste hinna göra idag. Dessutom har lunchen tidigarelagt vilket gör att mitt schema rubbas lite. Kan ha varit lite av ett stressmoment inatt också.

Men det ska sägas, jag sov trots allt inatt. Det  är en stor källa till glädje. Jag kunde lika gärna ha legat vaken hela natten och det hade knappast gjort någon glad. Även orolig sömn är sömn. Jag känner mig helt ok idag, förutom kallsvettningarna och att ögonen känns spända.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0