Vill bli vuxen

Jag undrar om jag börjar bli trött på att leva tonårsliv. Jag trodde att det skulle finnas ett liv efter tonåren, men på något sätt bara fortsätter, och fortsätter de. Vad ska jag göra för att förändra mitt liv, det är vad jag undrar mest av allt. Vad kan få mig att känna mig vuxen? Kommer jag någonsin att göra det?

Ibland känns det som att jag börjar bli vuxen i tanken. När jag ser ner på extremt tonårsmässigt beteende eller blir obehaglig till mods när det kommer in stora undgdomsgäng på bussen. Men annars är mitt liv bara en förlängd pubertet. Vad ska jag göra, ge mig ett tecken?


Kommentarer
Postat av: Hermankajsa

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-10-10 @ 14:59:23
URL: http://hermankajsa.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0