Trötthet

Trött, trött, trött, så otroligt trött. Tröttheten går som vågor genom min kropp, vad ska man göra? Och det är inte en trötthet som har med sömnbrist att göra. Det är någon annan brist. Jag orkar verkligen inte ta tag i någonting. Det blir värre för varje dag.

Som L sa det ganska bra häromdagen när hon spenderat en hel dag hemma i lugnet med sina böcker: "Det är inte så att jag känner mig fylld med energi för det." Nä, för att alstra energi krävs det en energikälla av något slag. Den heter inte sitta-hemma-och-ta-det-lugnt. Jag tror faktiskt att jag håller på att bli galen. Fast väldigt diskret. Utbrotten sker invärtes.

Aaah, jag är så trött, hur ska jag orka släpa mig till replokalen sen. Lite kaffe kanske gör susen (- antagligen inte).

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0