Kvällsprestationer

Jag har lagt upp mitt liv så att jag ska vara väldigt uppbokad på kvällarna, det är dem jag lever för. Men plötsligt krashar allt det för att barnen ska ha sportlov. Då ställs all dans in i en hel vecka. Innebär det att jag borde åka uppåt i landet och ta på mig ett par skidor istället? (Dessutom kom jag på mig själv att tänka att barnen var lyckostar som fick ledigt i en hel vecka. Hrrrmmm... Ibland glömmer jag bort vem jag är.)

Men utöver det så har ju bandet tagit sig en unison funderare på huruvida vi ska fortsätta att harva utan trummis eller inte. Just nu är motivationen ganska låg och vi ställer in var och varannan vecka. Det är konstigt att ha så många lediga kvällar i veckan.

Som tur är ska jag bjudas på mat att lillebror ikväll. Jag lyckades bjuda in mig själv, men middagen var deras egen idé. Rätt bra kämpat tycker jag.

Igår höll jag på att bli utlurad i förorten också, lite lånat förortsliv med brasa och havsutsikt. Dock var halva hushållet döende i en förkylning som jag helst inte vill överta, så det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Iah

Jag blir tokig när bloggen inte fungerar... Igår kunde jag inte ens läsa din... ;(

Kalaset blev himla trevligt!!! Kom en hel del kuvär med pengar och det tar man ju emot tacksamt! :) Sen hade mamma bakat massa goda kakor och vi åt marängtårta!!!! :D

Hoppas du får en trevlig kväll hos lillebror ikväll!!!

2007-02-27 @ 10:06:34
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Hanna

Iah: Igår var det nästan omöjligt att upprätthålla sitt bloggmissbruk på en bra nivå.

Gott med marängtårta. Måste nog prova göra det någon gång. Ännu ett recept att lägga till mina att-göra-i-framtiden-någon-gång-hög.

2007-02-27 @ 13:11:21
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Vegardmoa

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-15 @ 10:21:53
URL: http://vegardmoa.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0