I´m a star

Ok, jag har blivit utmanad av Karin. Efter många timmars huvudbry kommer nu här the Soundtrack of my life - men utan att bandet Soundtrack of our lives är inblandade.

Vaknar: Early morning – Placebo
Ringer till a-kassan: B. Y. O. B – System of a down

På väg att handla: Float on – Modest mouse

Lagar mat: Seven nation army – The white stripes

Stressar till dansklassen: Red flag – Billy Talent

Förfest: Lips like morphine – Kill Hannah

På dansgolvet: Maria – Blondie

Sista låten på stället: Forever young – Alphaville

På nattbussen: Sunrise – Norah Jones
Nattmackan hemma: The lonliness is gone – Anna Ternheim
Under natten: You can´t help me now – Marit Bergman

Så skulle det låta i filmen om mig.

Kommentarer
Postat av: Karin-parin

wow, schysst! riktigt bra ju. nu till den sotra fragan - "spelade" du ditt soundtrack i huvudet hela dagen?!!

2007-02-09 @ 19:45:32
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Hanna

Ooooh, ja. Var till och med lägga upp den på spellilstan för att känna efter att det kändes rätt. Men Billy Talent fanns i mitt huvud hela vägen till dansklassen - helt klart. Stressad var jag också.

2007-02-09 @ 21:10:21
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Viktorstella

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2008-12-01 @ 10:11:38
URL: http://viktorstella.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0