Fri tid

Saker att göra när man har mycket tid till förfogande:

- Skriva en bok
- Plöja böcker
- Skriva musik
- Hitta nya bandmedlemmar
- Skriva en uppsats
- Engagera sig politiskt (kom igen, ge mig mitt medlemsskap!!)
- Volontera
- Resa jorden runt
- Skaffa sig en mecenat
- Bli miljöaktivist (kasta tomater på bilar och så...)
- Lära sig nya saker med hjälp av dummies böcker
- Hitta ny musik
- Träna sig sjukt atletisk (mina biceps fick faktiskt kommentarer igår...)
- Måla om hemma
- Städa ur hela hemmet
- Försöka ta tag i något av det ovan istället för att blogga

Dags att starta den här dagen

Kommentarer
Postat av: Anna

du har ju i alla fall en lång lista och det är ju en bra start! massa skoj dessutom, själv har jag bara måsten efter måsten... damn it!

2007-02-19 @ 12:44:58
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Hanna

Visst är det bra saker på listan. Ändå fastnar jag...

2007-02-19 @ 13:01:55
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0