Det räcker nu

Huvudvärk, feber och halsont. Var det så jag skulle känna mig idag? Nej, vad jag minns var det inte beställt. Feberdrömmar inatt igen. Jag grät, förstås. Har blivit lite av en vana under nätterna. Jag ställde inte ens klockan imorse för att få sova tills jag vaknade. Jag vaknade ändå vid 9. För mycket oro i kroppen när man ska sova med halsont. Idag blir det nog en liten promenad till apoteket för att se va de har att erbjuda i halsavdomnande väg.

Det är nu jag önskar att jag var utomlands. I Israel på kibbutzen när man blev sjuk fick man gå till sjukstugan. Där fick man lite blåa eller gröna piller som man tog och sedan blev frisk. Mirakel varje gång. Lite såna piller skulle jag behöva nu. Undrar om det är för överdådigt att flyga dit för att fixa lite över dagen?

Bra saker:
- Alpint på tv - visserligen om några timmar, men ändå
- Lunchen är klar och bara att värma
- Jag är inne på dag tre, det borde enligt någon slags logik innebära att det snart är över
- Jag gjorde en punkt till men vet nu inte riktigt vad jag ska skriva, jo, jag har ännu inte utvecklat öroninflammation (även om det känns nära förestående när jag känner efter i örat)

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dig!

2007-02-08 @ 12:18:54
URL: http://emsan.se
Postat av: Hanna

Jag gör mitt yttersta.

2007-02-08 @ 15:46:27
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Areelin

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-01-23 @ 08:00:17
URL: http://areelin.myblog.es

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0