Valborgsbrasa på golvet

Mitt hem luktar valborgsfirande. Då tänker jag inte främst på spriten, utan på elden. Det luktar eld utan dess like här. Är det någon som kör valborgsbrasa på golvet eller? Och framför allt, bör jag ringa brandkåren?

Har haft en supermysig valborg. God mat, grill, kall öl, trevliga samtal och bara allmänt mys. Däremot var hemfärden från Värmdö inte att leka med. Undrade om busschauffören var påverkad, som han körde. Dessutom talade han i högtalaren på vägen och tyckte att folk skulle tala tystare - de var faktiskt inte ensamma! På bred stockholmska.

Skönt att få vansinnesova nu!

Kommentarer
Postat av: Bingbling

Akta! Det kan vara PapaMac som eldar.

Hmmm, en natt som denna är det nog fler än busschaffisen som kör berusad =/ Fy.

Jag med ska sova nu. Natti natti Skanstull.

2007-05-01 @ 00:31:24
Postat av: Hanna

Bling. Ja, jag var rädd för att det var just PapaMac som var på besök..

Det blir nattinatt från Skanstull här också. Kan inte hålla ögonen öppna och det är svårt att blogga blundandes...

2007-05-01 @ 00:43:51
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: nollattan

å trevligt. jag tror halva sthlm var just i skärgården denna kväll. stan var helt tom.

2007-05-01 @ 01:18:08
Postat av: Iah

Det är ruskigt trevligt att ta det lugnt! =)

2007-05-01 @ 02:23:31
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Fröet

fylleblogg hos en itill;)

2007-05-01 @ 03:06:27
Postat av: Hanna

Nollåttan: Vad skönt för alla som var kvar :)

Iah: Hehe... det verkar så.

Fröet: Jajo!

2007-05-01 @ 10:05:13
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0