Ny trötthet

Jag har stött på en ny trötthet som känns lite obekant. Jag är trött redan när jag vaknar på morgonen trots att jag sovit som en stock. Så till den milda grad att jag nickar till på bussen till jobbet. Sen segar sig dagen fram medan jag dagdrömmer och mjuka fluffiga täcken och lena lakan. Det är helt fruktansvärt. Vad gör man?

Mina kvällar går åt till att sålla bort allt oviktigt så att jag kan göra så lite som möjligt. Jag orkar knappt gå och lägga mig på grund av allt som föregår sänggåendet. Skärpning nu! Var ska jag hämta ny energi mitt i veckan.

Det blir gymmet ikväll. Jag hoppas på endorfinregn .

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tror att det är vinter...

2006-11-30 @ 11:42:50
URL: http://rainfor.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0