Vem sa att det ska vara enkelt?

Jag vill att det ska vara skört, oskyldigt och onåbart hela tiden. Varför måste det alltid bli komplicerat och blekt efter ett tag. Jag vet inte om jag vill det. Eller är det jag som bleknar. Veknar kanske. Det är som att spänningen släpper när saker ger med sig. Då slutar jag tänka och fundera. Men är det inte det man vill ha? Tydligen inte jag.

Varför är jag så komplicerad hela tiden? Varför vill jag alltid ha konflikt? Jag mår egentligen inte bättre av det. Ändå är det som att det är det jag söker.

Kommentarer
Postat av: Durmer

Grattis. Du har också det där genfelet som gör att man aldrig blir nöjd och alltid känner sig rastlös. Fast å andra sidan brukar vi kunna vara hyggligt kreativa.

2006-12-20 @ 21:48:45
URL: http://durmer.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0