Bergochdalbana

Jag känner mig helt medtagen idag. Jag kände mig glad när jag gick hem igår, men idag är det bara mörker. Det är något som har gått sönder och magin är borta. Det är spänt och obehagligt och vi kan inte alls prata längre. Jag märker det på honom också.

Fördelen: Jag har passat på att få bättre kontakt med andra på avdelningen. Min andra handledare har fått ett större förtroende från mig. Vi har haft en samtal idag och det har vi inte haft mycket sen jag började här. Jag har ju tytt mig till honom och han till mig.

Jag vet inte om det är för alltid, det här. Kanske hinner vi prata idag, men det känns inte som förut.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Aa, tänk om han läser din blogg?!

2006-12-06 @ 17:24:33
URL: http://rainfor.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tror att det är högst osannolikt (men absolut värt att fundera över). Dessutom går dessutom inte min blogg att hitta genom att googla på mitt namn.

2006-12-07 @ 08:29:13
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0