Magi

Varje morgon flätar jag mitt hår. Flätan får en hårsnodd längst ner. Ibland händer det att jag tappar bort snodden. Hittills har den nästan alltid kommit tillbaka, upphittad på ganska oväntade ställen. 
 
En morgon försvann den. Upphittades flera timmar senare när jag satt på en stol som jag inte suttit på tidigare under dagen. 
 
En gång hittade jag den i trosorna (?). 
 
Idag hittade jag den på magen, under klänningen, flera timmar efter att jag tappat bort den.
 
Hur tar den sig till alla dessa ställen? Det är det jag vill veta.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Haha! Den lever verkligen sitt eget lilla liv.

2013-03-07 @ 18:53:59
Postat av: Hanna

Den gör det, den äventyrliga lilla saken.

2013-03-08 @ 16:55:08
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0