Claire

Om jag skulle vara tvungen att gå högstadiet en gång till, då skulle jag vilja göra det tillsammans med Claire i Six feet under. Då skulle nog högstadiet till och med kunnat bli en fin tid. 
 
Det var bara så jäkla obehaligt, människor var sina sämsta versioner av sig själva, alla var rädda för att göra fel, för att stå ut för mycket i mängden, för att ha fel vänner och fel kläder. En så totalt osympatisk tid. 
 
Men ändå ungefär som vuxenvärlden. 
 
Med Claire vid sin sida skulle alla andra blekna, allt skulle vara okej och inget skulle spela någon roll. Till och med jag skulle kunnat ha varit den bästa versionen av mig själv. Synd att hon inte är på riktigt. 
 

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0