Kitzsteinhorn

Idag besteg jag ett berg utan allt för stor fysisk insats. Jag tog istället kabinbanan upp. På 3 029 meter. Om det var runt 30 grader i Zell am See idag så var det 8 där uppe på toppen. Folk åkte skidor och hade sig. Utsikten var helt makalös. Jag såg så långt bort som till Zugspitze, Tysklands högsta berg. 
 
Eftermiddagen spenderades vid och i Zeller See, samt sovandes under ett träd. 
 
Ja, jag har det löjligt bra. 
 
 
 
Utsikten från toppen. 
 


Svalkade mig sedan. Förstår inte riktigt grejen med att ha en segelbåt i den här sjön dock. Runt runt runt? Det finns ingen väg ut ur den. 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Har inte tittat in här på en tid eftersom jag inte riktigt har haft tid. Men nu har jag läst ikapp och njuter av alla naturbilder. Zell am See var jag till för många år sen, är nog runt 20 år sen. Har även varit till Scheffau. Tänkte att hit måste jag åka igen men det kom en massa emellan och blev inte av. Men på min semester ska jag ta en tur söderut i Tyskland. Om jag åker söder om Bayern vet jag inte riktigt än.

Svar: Här är i alla fall ljuvligt, jag rekommenderar't.
Hanna

2012-06-20 @ 19:55:45
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se
Postat av: Hella

Fantastiskt! Du är min idol!

Svar: Hahaha! Gullis!
Hanna

2012-06-21 @ 19:00:26
URL: http://redshoecyber.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0