Städmani

När jag inte syr och stickar städar jag. Kände ett behov att styra upp bland allt småplock. Jag har ingen kontroll över var jag förvarar vissa smågrejer. Sedan jag flyttade hit har jag fått mer utrymme och fler skrymslen. Ibland kan jag fortfarande minnas exakt var något skulle ha legat i gamla lägenheten. Det hjälper mig föga just nu.

Så här spännande har jag haft idag.



En sådan här pin hade jag på plånboken som försvann på NZ. Hade för mig att jag hade två. Nu återfanns denna i en kökslåda, tillsammans med en knapp som jag letat efter som borde sitta på min kofta.



Att-göra-lista en annan måndag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du är tillfrisknad!

Man kan hitta en väldigt massa spännande när man gör arkeologiska utgrävningar i hemmet :)

2012-01-29 @ 21:01:14
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Jazzhoppan

Jag hade också bra koll i min förra lägenheten. Stenkoll. Nu har jag inte koll på nåt, oerhört frustrerande.

2012-01-29 @ 21:52:55
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Christina

Fota havrekakorna?

Do tell. Please.

2012-01-30 @ 06:52:16
Postat av: Hanna

Matilda: Det är alltid spännande. Förskylningen ger så sakteliga med sig.



Jazz: Visst är det lite märklig känsla?



Christina: Är förvånad själv. Gissningsvis var det något som skulle upp på matbloggen, foto i efterhand?

2012-01-30 @ 07:39:06
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0