Syhörna

Jag har äntligen varit på Myrorna igen. Ibland hinner det gå lite för länge mellan gångerna. Vilket i och för sig kanske är sunt med tanke på att jag alltid vill ta med mig möbler hem därifrån. Det börjar bli fullt här hemma.

Idag kände jag mig ganska okinkig med allt utom att jag kom hem med ett bord. Helst i lagom storlek. Det är alltid pirrigt att stiga in i lokalen och börja skanna av den. Men där stod bordet och väntade på mig. Inte jättefint, men perfekt storlek, stadigt och med en klaff som gör att det kan bli större. Hemleverans imorgon, som pricken över i (ibland får jag vänta i veckor).

Så i helgen har jag ett nytt pysselbord där symaskinen ska få stå i fred, tillsammans med annat pyssel. Perfekt ska det få plats framför tv:n och Vinterstudion. Tänkte jag.

De här fick också följa med hem. Eventuellt äter jag efterrätt ur dem i helgen.




Kommentarer
Postat av: smultron

Superfina! Helt i min smak. Nu vill jag också sticka till Myrorna! :-)

2012-02-03 @ 09:02:46
URL: http://mammamummel.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0