Nog

Jag tycker det räcker nu, med den här förkylningen. Jag har inte haft någon ordentlig röst på flera dagar. Och ont i halsen i en vecka. Kan inte minnas att jag någonsin haft det förut. Jag orkar ingenting, på långledigheten och allt.

Så jag har ägnat mig åt att se Band of brothers, denna fantastiska serie. Två gånger rakt igenom. Kan inte få nog. Drömmer Band of brothers. Både på dagarna och på nätterna.

Dessutom har jag börjat längta till Österrike. Igen. Nästan som Nya Zeeland, fast närmare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inget kul med långdragna förkylningar! Krya på dig!

2012-04-30 @ 16:00:58
Postat av: Matilda

(sa Matilda)

2012-04-30 @ 16:01:25
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0