Helsinki

Jag kom iväg trots vulkanutbrott på Island. Däremot trodde jag att landningen på Arlanda skulle gå åt skogen, som det blåste. Det var en av mina topp 5 sämsta landningar.

Men nu är jag här, i ett varmt Helsinki som är grönare än Umet. Rummet är rödare än... ja, en bordell kanske.



Matbord, micro och kyl.



Utsikten.



Här har man fötterna på huvudkudden.

Ja, det är allt jag hunnit med att fota av Helsinki so far. Men det ska nog bli mer hoppas jag.

Cliffhangern får vänta tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ester

Åh, du är ute på resande fot! Ser fram emot att läsa vad du har för dig.

2011-05-23 @ 09:54:05
Postat av: Beyonce

Hoppas vulkanaskan låter dig resa hem oxå...

2011-05-23 @ 20:10:35
Postat av: Hanna

Ester: Jobbar mest. Dessvärre.



B: Det blir spännande att se.



2011-05-23 @ 20:29:57
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0