Boktipset



Det är här det händer nu för tiden. Det är här jag läser. I min nya läshörna. Jag trivs mycket bra, sitter som en gud i nya läsfåtöljen.

Jag har precis läst Momo - eller kampen om tiden. Det är som kanske som du vet en ungdomsbok. Men jag har aldrig läst den förut. Om du inte har gjort det tycker jag att du snarast ska göra det. För den är så fin. Dessutom känns det efter att ha läst den lite lättare för mig att fördriva tiden i just den där fotöljen. Kanske inte helt logiskt, men ändå.

Härnäst står Den hemliga trädgården på tur. Klassiskt barn- och ungdomslitteratur som jag har missat: jag läser den nu.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Tror det ekar här... ;)

2011-08-09 @ 12:24:52
Postat av: Lennart

jag skulle också vilja ha en sån där härlig fåtölj. Tyvärr har jag inte plats för det just nu, men kanske sen någon gång.

2011-08-09 @ 18:32:21
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Ester

Men varför läser jag i soffan? När jag ser din mysiga hörna tänker jag att min "amningsfåtölj" minsann har ett nytt uppdrag framför sig.

2011-08-09 @ 19:18:51
Postat av: Hanna

B: Gah! Hatar eko.



Lennart: Den är fantastisk.



Ester: Det är perfekt att sitta där faktiskt. Gör om gör rätt :)

2011-08-09 @ 19:33:02
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Ser skönt ut. Och en bra fåtölj blir liksom bättre med fotpall.

2011-08-11 @ 09:03:42
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0