När tweets tar över

Jag har underhållit mig med detta en stund. Krävs ett twitterkonto. Här kommer best of:


Tröttheten som avlyssnar Umet? Överväger att jag gillar smaken av kloka människor och menar du hinner!

Kör försiktigt! Jag träffar sällan andra tankar. : Gluten funkar. Mandel är det är inte konstnärligt lagd?

Varför kan väldigt barnslig röst när ni har pratat inför den norska kan jag blir. Snabbare än trött.

Genus, vad härligt. Fast på det. Det är det? Hur kommer inte blir det tjuter ute.

Kul! Vem ska utnyttja tvetydigheterna till det. Men åh, vad är inte konstnärligt lagd alls.

Jag vet att du att jag säger vi skulle kunna uppskatta min nuvarande plommonlila gardin.

Jag har dessa tvetydigheter. Klimatsmart! Vända på nätet. Finns det ligger de stockholmska.

Njet. Men gud vad härligt. Fast på vapnet. Jag hoppas det är ju en hundmänniska)?! Bad news.

Tröttheten som matchar min cykel. Den skulle klippa av'et. Sånt här gången.

1,40 inklusive fönsterkarm. Persienner finnes. Tänkte mig hem idag. Undrar just nu. Kannibalism?

Skön avatar. Ordningen är rolig att följa. Tack! Jag har jag ju synnerligen akrobatisk också.

En tös jag runt nyår sa att språkrådet föreslår koppkaka ist för sällan. Njet.

Snyggt! 12 mm? Väldigt Lilla My. Men svart gick inte för god sömn! Ja, du väl en vass kniv, ingen ro.

Tröttheten som anfaller, SÄPO som har börjat blanda ihop och lockigt. Hade en ny chans, men nej.



Lättroad? Moi? Det är kul att jag gillar smaken av kloka människor. Men är det sant?

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0