Mingel

Igår var en stor dag. Jag hade min första inbjudna middagsgäst sen jag flyttade hit. Sen stack vi iväg på mingel.

Jag fick lite tonårskänsla när jag steg in i den av kroppar uppvärmda lägenheten. Det var fullt, människor stod och satt överallt. Nästan alla gäster kom från från universitetsmiljö så det blev en del jobbrelaterat snack. Jag inser att jag måste kunna presentera mitt arbete i kortversion. En partyversion, en hissversion, en mormorsversion (på finska i mitt fall - gah!), en femminutersversion och en diskussionsversion. Något att fundera på redan på måndagmorgon.

Jag arbetade en lördagkväll och känner mig helt nöjd med det. Kan det vara därför jag känner mig lite tung i huvudet idag?

Kommentarer
Postat av: 08an

Mysigt m hemmamingel! Mera sånt!!!

2010-10-18 @ 08:18:57
Postat av: Hanna

08: riktigt nice.

2010-10-18 @ 17:59:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0