Samman- eller genombrott

Förra söndagen kändes det som att det var något stort på gång. Som att något verkligen skulle hända den här veckan. Den började också väldigt lovande. Därför listar jag hit och shit den här veckan. Kanske var det trots allt början på något stort.

Lina började veckan med att kompliera mig. Hon träffade så rätt, en tanke som jag haft och skrivit om precis kvällen innan i min dagbok. Jag fyllde lungorna.
♥ Min exhandledare granskade min forksningsplan och tyckte den såg jättebra ut.
♥ Min jobbrelaterade självkänsla och tro på mig själv var skyhög. Jag skulle anställa mig!
♥ Jag läste en halv trave böcker, fick inspiration och påbörjade något slags längre skrift.
♥ Jag blev uttagen i en piruettaudition på jazzen.
♥ Jag fick komma ut och möta människor som arbetar.
♥ Mötet på AF var lika trist som alltid, men ovanligt uppsluppet.
♥ En spontan applåd utbröt på akrobatiken när jag gjorde en enhandshjulning och klarade på första försöket.
♥ Jag tog spontant kommandot över uppvärmningen när läraren på akrobatiken avvek. Alla följde mig.
♥ Min hårfärg är snyggare än på länge.

- Känt mig oväntat låg efter dansen, även om det inte funnits någon specifik anledning.
- Läste en gammal anteckningsbok från tonåren och hade en mindre sammanbrott. Jag är glad att jag är vuxen nu.
- Jag har satt i mig kopiösa mängder choklad.
- Sportspegeln innehåller för mycket trist sport som hockey och fotboll.

Jo, jag tror att jag är på väg åt något slags håll.

Kommentarer
Postat av: 08an

Kul! Låter som om våren är på rätt väg i ditt liv!!! Grattis!

2010-03-28 @ 21:15:23
Postat av: 08an

jättetack Hanna. Kram tbax!!!

2010-03-28 @ 22:01:30
Postat av: Lina

HURRAH!!!!;)

2010-03-29 @ 20:20:19
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0