Flyttfågel

Det känns som att jag har svävat iväg i tanken, flytt till nya breddgrader. Jag måste flytta på mig, göra nytt för att ta mig vidare. Det känns som att mitt liv i den här lägenheten har gjort sitt, jag kommer inte längre här. Ärligt talat har jag bott här så länge och upplevt så mycket här att det borde kunna vara mättat. Jag behöver nya perspektiv och nya rum för att komma vidare. Jag tror att det kan vara så enkelt.

För att kunna se livet på nytt, som ett oskrivet blad, krävs först att inre förutsättningar förändras, sen kanske man måste göra något åt det yttre. En flytt ger nytt. Äntligen vet jag vart jag vill. Men inte riktigt hur det ska gå till.

Ärligt talat tror jag redan att jag flyttat in. Tror jag är på väg mot en ny årstid.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Vart bär det av?:)

2010-03-07 @ 20:49:39
Postat av: Hanna

Frö: 100 meter bort ligger drömobjektet :)

2010-03-07 @ 21:03:29
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0