Ett jobb för dig?

Det är så skönt att få jobbförslag på e-post. Särskilt när de ser ut så här:

Ditt cv matchar följande annons. Intresserad?
Placering
Stockholm, STHM
Bransch
Fordon - Tillverkning
Fordon - Försäljning och Service
Anställningsform
Heltid
Tillsvidare
Relevant arbetserfarenhet
2 till 5 år
Utbildningsnivå
Övriga eftergymnasiala kurser
Karriärnivå
Erfaren (mer än 2 års erfarenhet)
Jo, visst jag har mer än två års arbetslivserfarenhet och utbildat mig efter gymnasiet. Men det borde ju passa in på väldigt många. Säljare inom fordon är annars något som inte känns hundraprocentigt för mig. Men det är kanske dags att söka sig en helt ny karriär.

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

Varför inte? Hur svårt kan det va? ;-)

2010-03-18 @ 11:52:21
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jazz: Men varför just jag? ;)

2010-03-18 @ 13:59:15
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0