Boklössen kliar

Du har 35 medier i minneslistan.

Så ser situationen ut på min sida på biblioteket.

Och minst en halv trave olästa biblioteksböcker hemma. Jag läser och jag läser. Vill hinna läsa 100 böcker i år. Hittills är jag uppe i 17, så jag lär få lägga på ett kol.

Den där minneslistan blir inte kortare, utan längre. Så nog finns det böcker att läsa där ute.

Senast tillagda:
- Darling River - Stridsberg, Sara
- Sorgesång för Easterly - Gappah, Petina
- Den röda grevinnan - Hirdman, Yvonne
- Jämlikhetsanden - Wilkinson, Richard G.
- Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva - Heberlein, Ann

Det var allt från dagens boktips.

Kommentarer
Postat av: Ester

Hirdman- I like.

2010-03-23 @ 14:47:19
Postat av: Hanna

Ester: Me too!

2010-03-23 @ 15:34:44
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

den av Ann Heberlein har jag också länge tänkt läsa...

2010-03-24 @ 09:46:33
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0