Slitsamt

På att-göra-listan idag:

- Invänta samtal från många människor som vill hyra ut en fantastisk lägenhet till mig i centrala Umeå
- Städa/kasta
- Göra ett kit (av för mig avverkade saker) till mamma, för avhämtning
- Slötitta på fotboll
- Försöka utöva någon form av träning, förslagsvis framför tv:n
- Läsa, måste läsa ut alla böcker jag har hemma inom kort
- Korrekturläsa fotoboken en sista gång innan den går i tryck
- Få människor att vilja köpa det jag lägger ut på tradera/blocket (varför gjorde jag det, när det är så lätt att bara gå med allt till Myrorna?)

Kommentarer
Postat av: smultron

Gu, va duktig du är som lagt ut grejer till försäljning! Jag lämnar allt till kyrkan, men nu har jag en barnvagn och lite annat som borde säljas på blocket. En liten slant kan göra stor skillnad under semestern.



Hoppas ångestklumpen löser upp sig. (Min med.)

2010-06-14 @ 11:37:52
URL: http://mammamummel.blogspot.com
Postat av: Fröet

Den där fotoboken är jag nyfiken på...

2010-06-14 @ 16:43:43
Postat av: Hanna

Smultron: Jo, jag tyckte också det men det går trögt. Tror man ska satsa på dyrare grejer, då kan det vara värt. Men något ska jag nog få sålt ändå.



Frö: Jag lovar lägga upp bilder och recensera den när den är beställt och hemma.

2010-06-14 @ 16:51:53
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0