Showvår

Vårtermin inom dansen jag håller på med betyder föreställningar. Föreställningar betyder att mycket av tiden på klasserna kommer att gå åt till att öva inför det.

Igår fick vi frågan vad vi ser att vi är bäst på inom dansen. Det vi anser oss vara bäst på ska vi också få göra på föreställningen. Jag är egentligen inte bra på något, men kan lite om mycket, som med allt annat. Så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Att jag är bra på att stå i centrum?

Ärligt talat är jag inte så sugen på att vara med på föreställningen. Men många av de klasser jag tar kommer sannolikt att delta och då är det dansa och ställa upp eller inte dansa som gäller.

Jag känner mig kluven. Tror helt enkelt inte att det kommer se bra ut.


Kommentarer
Postat av: Beyonce

Något som du är mindre dålig på kanske...

2010-02-19 @ 14:16:47
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Får man komma och titta???

2010-02-19 @ 16:20:01
Postat av: Hanna

B: Ja, jag får fundera.

Therror: Ja, då! :)

2010-02-19 @ 21:52:11
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0