Lycka och energi

Vissa dagar är jag hög.

Ibland tror jag att alkoholen var det som tog bort mina känslor (även om jag inte drack särskilt ofta). Gjorde mig lite avtrubbad. För sen jag slutade med alkohol helt har mina känslor fått större spelrum. Nästan exploderat. Jag blir lättare hög på annat. På riktig energi.

Den senaste tiden har jag fått uppmärksamhet för saker jag gör och kan. Människor behöver mig för saker jag kan, mina spetskunskaper. Jag blir så glad av det. Känner att jag är på rätt väg, i ett sammanhang där jag hör hemma.

Just nu försöker jag ge av det som jag själv får. Ge uppmärksamhet och jag får uppmärksamhet. Ge komplimanger om jag får. Snart ska jag ge lite mer här också.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att du hittat ditt område, det du är bra på! :D Och att folk uppmärksammar det! För visst är du bra! Du är grymt bra! Heja dig!

2010-12-01 @ 21:56:28
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Fröet

Härligt att vara hög på livet. Det är ju det bästa.

2010-12-02 @ 19:38:55
Postat av: Hanna

Matilda: Det känns skönt! Tack!

Frö: Nåt ska man vara hög på.

2010-12-02 @ 21:55:46
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0