Feelgood

Jag har verkligen tankat i helgen. Tankat på umgänge, nya människor och nya intryck. Jag har fått hälsa på i Bomstugan.

Ibland krävs det ganska lite för att känna att man mår bra. Men när man lägger till saker som strålande sol, älvbad, goda kräftor, nya bekantskaper, gamla vänner, skratt, oväntad och ibland förvirrad sång, lantliv och bastu så blir det fulländat.

Dessutom fick jag vinna popquiz-tävlingen så att det slapp bli dålig stämning.

Tack för en fantastisk helg Anna.





Ibland undrar jag vad jag gjort i Stockholm de senaste 10 åren, när man kan bo (i alla fall i närheten av) så här vackert. Jag fattar inte att jag är Västerbottning.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Å jag får sjuk hemlängtan!:)



Låter som du har haft det underbart

2010-08-29 @ 16:03:42
Postat av: Jenny

Älvbad lät fint!

2010-08-29 @ 19:31:26
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Jazzhoppan

Rätt tjej på rätt plats :-)

2010-08-29 @ 19:42:53
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Ester

Underbart!

2010-08-30 @ 09:50:55
Postat av: Bling

Du är välkommen att hänga i Bomstugan så mycket du vill :) Me casa, su casa. Och tack själv för finfin helg. Du dessutom krossade alla i musiktävling o bad =)

2010-09-01 @ 21:06:56

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0