Test

Går du runt och funderar på vad du ska bli när du blir stor eller undrar du om du är rätt ute?

Gör det här testet.

Tydligen borde jag satsa på att bli analytiker eller varumärkesvårdare. Dessutom ska jag försöka satsa på ett arbete där jag får möjlighet att inspirera andra, prata om mat eller hålla på med geologi. Jordbrukare kanske?

Det gör mig inte precis förvånad att jag fick 90 % träff på att bli affärbiträde baserat på vad som ger mig energi och på mina intressen. Även om det känns knäckande efter 4 år på uni. Jag hade en chef en gång som efter att ha sett mig i aktion tyckte att jag verkade älska det jag gjorde och såg ut att få energi av det. Hade hon rätt? Ja, definitivt just då. Men jag är inte jättesugen på att börja jobba på H&M. Alls.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Butikschef, servitris eller företagsanalytiker ska jag visst satsa på, hmm jag vet inte jag.

2010-04-30 @ 19:19:29
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Ester

Vilket bra test! Jag skulle tydligen passa inom projektledning, som vd eller butikschef. (inte hm för mig heller haha) Områdena var webb, grafisk design, foto, film eller illustration. Så när jag tröttnat på att styra och ställa över tonåringar så kan jag ju sadla om till något sådant. Kul! Tack för tipset.

2010-05-01 @ 21:32:21
Postat av: Lina

det testet ska jag också göra:)

2010-05-02 @ 21:04:32
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Hanna

B: Det känns som att det var ganska begränsat urval av vad man kan bli.



Ester: Kul. Det låter som något för dig!



Lina: Do it! :)

2010-05-03 @ 10:38:18
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0