Badväder

Jag är varm och trött. Så där mosigt gosig som man bara kan bli efter en riktigt skön helg. Galet fantastisk kväll och skärgårdsliv i brittsommaren på dagen. Den bästa kombinationen.

Åker man båt så måste man bada. Det är en fin gammal regel som jag ämnar upprätthålla. Därför blev det naturligtvis även ett dopp. I slutet av september. Det känns helt otroligt.



Jag har levt i nuet hela helgen. Tackat ja och struntat i sånt som finns kvar även imorgon. Tagit tag i tillfällen. Det är ju då det händer. Kärlek. Jag känner mig full av den just nu.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Doc

Det låter ju helt fantastiskt. Och vilken härligt bild!

2009-09-21 @ 08:24:22
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Åh, det låter härligt.

2009-09-21 @ 10:33:30
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Fröet

det ser så sjukt underbart ut;)

2009-09-21 @ 17:52:21

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0