Te(c)knad

Alla älskar teknik. Alla hatar teknik.

Alla stämmer in på minst ett av två ovanstående beskrivningar.

Det är kul att vara inne på Kjell & Company och studera människor som relaterar till teknik. Det är frustration. Det är panik. Det är passion. Det är teknik.

Jag älskar teknik. Jag älskar att koppla in ny teknik. Jag älskar när tekniken arbetar med mig.

Och idag på Kjell & Company behövde jag inte spendera en endaste krona. Teknik när den är som bäst.

Boxen är inkopplad till tv:n - och funkar på första försöket.

Frågan nu är bara vad jag ska göra med alla miljarder kanaler.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Kotte

Jag älskar teknik!



Att få en ny pryl i händerna och undersöka och fippla med den tills jag kan allt om den.



Ställen som säljer teknik är nästa lika underbara som byggvaruhus och brädgårdar.

2009-10-14 @ 11:42:44
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag gillar tekniska prylar, men tekniken verkar inte gilla mig. Vi kommer inte alltid överens.

2009-10-15 @ 16:00:09
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0