Anteckna detta, någon

Tänk om man fick bestämma vad som skulle hända på ens egen möhippa/svensexa/överraskningsdag.

Det är som att det finns så mycet man vill, att man skulle ha svårt att bestämma sig. Lite av grejen är ju också att se vad ens vänner tror/vet om en och vad man gillar.

Jag skulle ändå vilja utmana mig rejält, i något rent fysiskt jobbigt men även adrenalinstinnt. Hoppa från en trampolin, antingen ner i vatten med en instruktör för simhopp vid min sida. Eller också mer på cirkustemat - bli fångad av någon som hänger i en annan trampolin.

Så skulle jag vilja att någon lagar riktigt grym mat. Kanske att Mat-Niklas kom och fixade.

Jag skulle inte vilja dricka hela dagen eftersom jag blir så trött.

Någon form av avslappnande häng skulle jag gilla, dricka energidrinkar i exotisk varm miljö, endast iförd badrock.

Sen skulle jag önska att det hände något oväntat. En gammal vän dök upp, eller en hel kör som sjöng en av mina gamla låtar, alla att mina gamla lärare radades upp kanske. Något oväntat och gärna småpinsamt eller kul.

Om jag skulle tvingas klä upp mig/ut mig inför kvällens utgång skulle jag önska mig burlesktema. Gärna korsett, tyll och nät. I burleskmiljö förstås.

Dagens låtval skulle nästan kunna vara Cirkus med Britney.

Det låter som en grym dag i min smak.

Hur skulle din egen drömdag se ut?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag blir väckt av mjuka kyssar som leder till ett skönt uppvaknande av det vuxnare slaget. Sedan bjuds jag på en god och lång frukost. Helikopterfärd till en solig strand, där solande och slappande står på schemat. Gärna avskilt som det kan bli slappande av det vuxnare slaget. Upphämtade för en eftermiddag och kväll i någon mysig storstad, typ Milano. Häng på stan och en god italiensk middag. Kvällen avslutas på La Scala. Väl hemma är det dags för ett samtal på en sommarvarm balkong, smuttandes på ett glas rött. Ungefär så...

2009-10-14 @ 16:45:37
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Norrsken, bastubad, isvak, vodka, sova på ishotellet, skotersafari i månsken, rövarhistorier.

Hmm jag har nog hemlängtan till norrland :)

2009-10-14 @ 21:39:46
Postat av: Kotte

Det där låter om en riktigt bra dag.



Simhopp var med på min förra dag. Läskigt som fan, men med en grym instruktör.



Så länge överraskningen är planerad med inlevelse och engagemang så blir jag nog glad.

Men en spontanresa till Paris eller likande stad skulle uppskattas just nu.



Gillar Blingblings tankegång, den dagen följer jag gärna med på!

2009-10-15 @ 07:57:55
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Cosmic Moose

Jag gillar din dag. Det där med kören var bra. Jag skulle vilja att det var en dag full med avslappning och skratt men också med bilder. Mycket dokumentaion. Kankse en photoshoot. Även en och annan kille. Jag skulle nästan vilja att alla snygga killar jag gillat bara dök upp och var väldigt hängivna att vara i min närhet.

2009-10-15 @ 14:18:17
URL: http://rochester.blogg.se/
Postat av: Ester

Jag antecknar!

2009-10-16 @ 22:54:04

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0