Saknad

Jag känner att det saknas något i mitt liv. Så jag försöker fylla med saker som ska påminna mig.

Till lunch idag åt jag stekt potatis och sill. Under min tvättid stod jag i torkrummet lite extra länge, slöt ögonen och kände hur värmen riktigt yrde runt mig. I mitt hem har elementen skruvats upp och det känns väldigt gemytlig att kunna gå runt i linne.

Temat är värme och sommar. Jag saknar den. Jag skulle behöva lite extra värme. En värmefilt kanske att gosa med.

Tvättandet gav mig även en flashback från resandet. Nya fläckar fanns på kläderna efter att de gått igenom tvättproceduren. Sånt är alltid intressant.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Cosmic Moose

Gud. Värme. Det kommer vi klara oss utan ett tag nu.

Jag kan inte få nog av värme. Jag fryser jämt, jämt, jämt.

2009-11-05 @ 21:38:15
URL: http://rochester.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0